uppdatera till 2.1 med telia abbonemang.

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av ekmanmartin, 26 nov 2010.

1. ekmanmartin

ekmanmartin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej. Jag har en x10 mini och har problem med att hämta hem program från marketen. Den börjar hämta dom men sen står det bara att de inte gick att hämta. Skulle kunna tänka mig att det har med att jag inte uppdaterat den att göra. Men när jag försöker att uppdatera via telefonen står de att det inte gick att ansluta till nätverket och när jag försöker göra de med pc companion 2.0 vill den att man jag ska uppdatera till den senaste versionen. När den hämtat hem de och installerar de så "försvinner" bara programet. Antar att de stängs för allt börjar om från början om jag startar de på nytt.
    Vad är det som är fel??

2. fjallmamman

fjallmamman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Ladda hem Sony Ericsson Update Service från deras hemsida, den är bättre än pc-companion. Edit: Jag har telia och har laddat hem uppdateringen för några veckor sedan.
    Angående Market har de fortfarande problem, om du kan, gå in i inställningar, program, och avinstallera uppdatering från Market - det har löst problemen för mig och många andra.

3. ekmanmartin

ekmanmartin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Var hittar jag var man kan avinstallera uppdatering från market??
    Och hur ska jag göra en backup med update service, kan juh inte hämta hem något bra från marketen.