Uppdatering av Car home

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av FOO, 1 okt 2010.

1. FOO

FOO Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Nu har det äntligen kommit en uppdatering av Car Home. Sök på market och installera. Nu kan man byta genvägar mm.

http://googlemobile.blogspot.com/2010/10/car-home-for-android-gets-personal.html

Sent from my Nexus One using Tapatalk

2. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Nice gillar uppdateringarna nu kan jag äntligen starta maps brute för navigation från Car Home :D Nu önskar man sig ju bara Google navigation på riktigt inte genom maps brute hoppas det kommer snart.

3. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Jag lyckas inte installera den :-( den säger installation unsuccessfull. Kollar jag loggen gnäller den om unsigned något. Jag kör cyanogenmod 6. Kanske de ligger en moddad Car Home i den ?

Sent from my Nexus One using Tapatalk

EDIT: löste de genom o köra rw remount och sedan slänga befintligt carhome i /system/app och sedan dra in nya från market :)

Last edited: 2 okt 2010
  4. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Japp så gjorde jag med, men genom att ta bort från Titanium Backup.

Dock finns det ju 2 versioner. En som är körbar och en som inte är körbar. Den nya man lägger in, är också INTE körbar.

Därför gäller det att ta bort den andra som är EJ är körbar, så att man har något man kan starta sedan, och som använder sig av det nya som finns på Market.

Vet inte varför det är så. Har kanske något med att inte alla ska kunna köra denna app, utan bara de som redan har den installerad.

/Söder