Läste för ett tag sedan att HTC tänkte släppa en uppdatering för sin Magic, så att man bl a skulle få tillgång till Sense (som på Hero). Vet någon om detta är på gång? Vad är senaste statusen för "Donut", skulle det komma i oktober eller senare? Tacksam för svar! stga77
Även jag går och väntar på en update. Det verkar som det ska ske en del i Oktober, ny market, en del nya lurar från HTC och Motorola, Så man kan väl bara hoppas på att det kommer en officiell ROM uppdatering till Magic med då som innefattar Donut och Sense. En Market uppdatering är väldigt välkommen för min del, tycker market är väldigt ostabilt, hittar inte vissa apps etc.
Fick precis svar från HTC gällande Magic´s ev. framtida uppdateringar. Eller svar och svar förresten, läs själva: Tack för att du kontaktar vår kundtjänst. Vi är dedikerade till att erbjuda dig den bästa kvaliteten och besvara alla era frågor och funderingar. Vi har fört frågan angående svenska på magic vidare till vårat huvud kontor men vi har inte fått någon mer information angående det än. Det enda jag kan rekommendera är att du håller dig uppdaterad genom att besöka htc.com. Vi har inte heller någon information angående Sense (riktiga namnet är Touchflo) till magic, den enda touchflo uppgradering som kommit ut är till en specifik grupp av telefoner för Chunghwa nätverket i taiwan