Uppdatering av Snowstorm och Facebook

Diskussion i 'Blade' startad av Star, 18 feb 2011.

1. Star

Star Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, jag har fått uppdatering på min mobil av Facebook och Snowstorm. Jag har ännu inte uppdaterat då jag var rädd att uppdatering skulle vara dåligt. Men har ni uppdaterat facebook och Snowstorm? Är det värd att uppdatera och är det bättre version den nya Snowstorm, facebook än den gamla "Snowstorm och facebook"?

Sen undrade jag, jag har bara en bild på min skärm av Snowstorm, men jag skulle vilja också ha de två-tre bilderna som finns på den här http://s1.appbrain.com/screen?id=-761484447920302284&i=1, men enligt min mobil så säger står det "konfigurera" och sen kommer det ingen bild.
    Hoppas ni kan svara på mina frågor.

2. lono

lono Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

Ingen aning om FB då jag ej använder den appen, men uppdateringen av Snowstorm var inga problem. Ser ej problemet att uppdatera så länge appar ej ändrar rättigheterna(men då står det manual update på market).
    Vad det gäller att ha fler ikoner, så är det ju bara att lägga till fler widgetar på skärmen? Välj 2x1 och 1x1 för de två nedre. Temat ser ut som "old-style", vilket du bara lägger till under skins(öppna snowstorm, och tryck sen menyknappen).

3. Star

Star Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

NU har jag uppdaterad Snowstorm, försöker följa instruktionen som du har beskrivit. När jag klickar på widgetar, 2x1, så står det "konfigurera och ingen bild kommer". När jag klickar på skins så kommer det fram massor med bilder att välja, vad ska jag välja? Tex står det " det inbyggda 0kb (nedleddat), 4x2_gloss_hd etc..

4. lono

lono Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

Det beror ju lite på hur du konfigurerat hur widgeten ska uppdatera sig, men om du inte har en bild så är det bara att klicka på widgeten, trycka menyknappen och sen välja "uppdatera".
    Samma med skins. Jag är inte hundra, men det skinnet du vill ha ser ut som det jag nämnde innan "old-style". Scrolla bara ner och välj det(laddas hem).

OBS
    Om du har USBsladden i och mountat SD-kortet, så kommer du inte se det nya skinnet eftersom det ligger på SD-kortet och telefonen har inte åtkomst till det när den är mountad i datorn.

5. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    377
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    Trådar som denna som egentligen inte har något med Blade att göra kanske vi kan ta i Applikationsdelen istället? Bara ett tips till nästa gång