Hej Jag har fått en uppdatering till min USA köpte P7510 Från PDA:KF3 / CSC:KF3 (XAB) till PDA:KMB / CSC:KMB (XAB) Jag har inte hunnit att uppdatera ännu pga lågt batteri
Jag ser ingenting som skiljer sig från min svenskköpta Galaxy Tab 10.1. Det du fått är väl helt enkelt en TouchWiz-uppdatering?
Nej, det är speciella appar som Samsung själva tagit fram, som beter sig lite annorlunda än vanliga appar. De körs i fönsterläge kan man säga...som en Widget som ligger ovanpå bakgrundsappen. Däremot kan ju kanske Samsung bygga fler såna efter hand...det vet man ju aldrig.
Jag installerade TouchWiz-uppdateringen häromdagen också. Nu märkte jag dock att jag inte längre kan spela upp x.264-filer. Det fungerade tidigare även om det inte flöt så bra, men nu går filerna inte öppna alls. Någon som vet ifall det går att åtgärda? Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Nepp, verkar som Samsung fipplat bort det stödet i den senaste uppdateringen. Alla på xda rapporterar samma sak som du. Det du kan göra är att testa Diceplayer. Annars kan du installera euro romen med touchwiz som hanterar video bättre än senaste us romen. Du flashar in den med odin och plattan förblir helt stock. Finns på www.samfirmware.com Jag kör den romen på min USA köpta P7510
Jag har märkt sånt som går ganska bra på nått så tar tillverkare bort den funktionen för att inte folk ska bli missnöjda Ska den här rommen ha swype på svenska ?
Browsern på min har blivit sämre. Slöare och de flesta siterna jag vanligvis besöker ser knepiga ut. Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Kan du kolla om du har fått Allshare programmet eller Samsung media Hub och game hub Sent from my GT-P7500 using Tapatalk