Jadu! Jag har nu suttit i typ 3 timmar för att försöka få säkerhetskopieringen att funka, vilket jag ville göra innan uppdateringen. Men lyckades inte trots att allt såg ut som det skulle . Tillslut ledsnade jag och installerade den ändå. Gissa vad som funkar klockrent nu då Edit: Har fått läsa om fingeravtrycken efter uppdateringen
Efter senaste uppdateringen kan jag inte logga in på min jobbprofil längre! Nån annan som fått samma problem?
Använder du Intune företagsportal ? I så fall får du installera om det.Jag gjorde det och då kunde jag logga in igen
Den som avses i länken 'C636E1OR3P2' är inte samma som våra i Sverige som har 'C432xxxxx' Dock så tror jag själv att en uppdatering är på gång inom två veckor, baserar det på tidigare uppdateringar som oftast dyker upp i början av månaden.
Uppdaterad: FW 187 har börjat rulla ut i europa. UK/Fi/Irland... För info så blir nog 183 den version som hamnar hos oss vid nästa uppdatering. Räknar med att den dyker upp inom kort. Huawei Mate 20Pro: Update 9.0.0.183 (C432E10R1P16) wird verteilt