Uppdateringar 0ch syncningar

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av stoned_free, 3 jan 2011.

1. stoned_free

stoned_free Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena kamrater,

när jag är inne och kollar på mina inställningar så ser jag att "SE - synkronisering är på" samma sak på facebook kontot och min gmail. På mitt Youtube konto står däremot "Synkronisering är avstängd". Jag har försökt kolla runt hur jag kan starta det men det går inte på något sätt. Är det någon som har något förslag på hur jag kan göra? Kanske inte världens viktigaste grej men aningen irriterande.

En annan fråga är att min E-post tar emot vissa mail men dock inte alla - några förslag på vad man kan göra där? Har tagit bort kontot och lagt in det igen några gånger, men det börjar bli lite trist att hålla på så...

Nästa jobbiga sak är att när jag startar upp telefonen så plingar det till och så står det "Sony Ericsson - det gick inte att synkronisera. Ingen nätverksåtkomst. Försök igen senare" Detta är ruskigt jobbigt då jag kommer åt internet och annat men telefonen inte kan synka...

Oerhört tacksam för hjälp!

2. Pzycic

Pzycic Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    356
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy A52s
    Att e-mailen inte hämtar all mail: har du ställt in att den ska hämta alla? Standard är att bara hämta senaste 4 dagarna. Finns att ställa in i inställningar.

3. stoned_free

stoned_free Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kan inte hitta var man gör det, men tidigare har den hämtat allt. Innan så fick jag samma mail som blev skickat till min dator också skickat till min telefon, men nu känns det som att telefonen tar emot mail selektivt....