Uppdateringen fackade min mobil lite.

Diskussion i 'Desire HD' startad av svenolle, 23 maj 2011.

1. svenolle

svenolle Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjena,
    ett tag sen jag rootade och höll på så jag är inte så hemma på alla versioner och sånt längre. Lät min telefon på egen anmodan uppgradera sig för typ en vecka sedan. Funkade ju bra, men uppdateringen i sig medförde att när man drar upp dialern så ser man inga nummer. Här ska det ju vara senast ringda, missade, och sedan om man skrollar ner ska telefonboken komma i alfabetisk ordning. Dessutom ska man genom att skriva t. ex. 6553 få upp "Olle" om man känner honom. För mig är det blankt, och ska jag ringa olle så måste jag skriva typ en siffra, sen sudda, (då kommer alla nummer fram) och sist skriva 6553 och klicka Olle.

Har testat att starta om och ta ur batteriet, s.a.s. en riktig omstart.. Måste jag installera om uppgraderingen eller? Nån som haft samma problem?

Detta stör min ordinarie ringprocedur vilket är jävligt irriterande... Funderar på att slänga skiten i marken och köpa en arc för alldeles för mycket pengar. Älskar egentligen min DHD men det här är störigt!!!

Hjälp! :cry:

2. jonte500

jonte500 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Råka ut för samma grej när jag uppdatera min, vore guld om någon har en lösning på de här!

3. ZeZ

ZeZ Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ta bort genvägen till dialern och lägg dit den igen.. Löste mitt problem iaf!

4. jonte500

jonte500 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Löste mitt problem med, tack ska du ha!

5. rootmoose

rootmoose Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Jag hade också problemet, men om man skrev in en siffra och tog bort den så kom listan upp. Försvann dock när jag bytte launcher, att byta genväg över huvud taget ska lösa det enligt flera.

6. svenolle

svenolle Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Haha! Tack!!! :)