"Upplåsnings applikation" sökes

Discussion in 'Applikationer' started by Wang, Jan 13, 2011.

1. Wang

Wang Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Kommer inte på någon bättre rubrik men det jag söker är en enkel applikation som gör så att jag kan få igång mobilen från viloläge utan att behöva att trycka på powerknappen. Skulle vara bekvämare att trycka exempelvis på hemknappen istället för powerknappen. Har en ZTE Blade.

2. concorde

concorde Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

ZTE Blade har väl inga andra fysiska knappar mer än powerknappen? För touch-knapparna är även de avstängda när skärmen är avstängd. Så skulle inte funka. Funkar däremot underbart på min Hero :D

3. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Ladda ner Widgetlocker, där kan man ställa in så alla fysiska knappar bli upplåsningsknappar.

Sent from my Desire HD using Tapatalk

4. Wang

Wang Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Zte blade har inte touch knappar utan det är faktiskt fysiska knappar.
    Har testat widgetlocker men funktionen jag söker efter funkar endast ett litet tag efter att jag satt mobilen i viloläge.

Last edited: Jan 14, 2011
  5. concorde

concorde Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Oj, fel av mig. Men antar att det kan vara svårt för en vanlig app att få det att funka. Antar att den behöver root-behörighet. Annars kommer den hålla telefonen vaken. Känner att jag är inne på lite djupt vatten här. Men antar att det ligger i ROMen. För fler inställningar om upplåsning kom efter att jag lagt in en custom-ROM.