Upprop! Lägg till applikationer på Alternativeto.net

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Helena S, 29 nov 2009.

1. Helena S

Helena S Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det finns en sajt med fantastisk potential för oss androidanvändare: Alternativeto.net. Där kan man söka på ett program eller en tjänst (eller, i vårt fall, applikation) och se alternativ till den. Väldigt användbart när man vill hitta gratisversioner till en dyr programvara till datorn.

Det finns en avdelning för applikationer för just android, men den är inte särskilt välfylld. Än. Kan vi inte hjälpas åt med att fylla på?

Jag har lagt till Google Listen och ACast. Ska fortsätta fylla så snart jag kan!

2. paffare

paffare Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Last edited: 29 nov 2009
  3. Ola

Ola Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vore riktigt kul om ni la till lite apps! Det är jag och en kille som heter Markus som driver sidan. Sidan har blivit riktigt stor på desktop apps men är fortfarande lite seg att få igång på apps sidan. Och det är väl Android som lite av lillebror till iPhone ska kunna få fart på den ordentligt.

Tänk också på att det är rätt smart att lägga till en iPhone app som ni inte hittat nåt Android alternativ till för att eventuellt "locka" andra att lägga till alternativ till den för andra plattformar.

Ös på :)