USB debugging dyker inte upp?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Mozze, 8 feb 2012.

1. Mozze

Mozze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    97

MINA ENHETER

Jag använder senaste android revolution för DHD och min mobil får inte ens upp "usb felsöknings" triangeln... jag har superwipat..wipat.. and so on.. men icket! den kan inte ens ansluta till datorn för att hitta säg htc sync. eller som lagrinsenhet för att komma åt minneskortet... har installerat om romen 2 ggr..

Någon som har någon idé på hur jag kan fixa detta?

Mvh

2. Qus

Qus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Har fått samma problem, var jävligt missnöjd med AR efter att ha bytt ifrån Leedroid. Hur kan jag lösa detta? Nu kan jag ju inte lägga in Leedroid igen så jag är fast, massa andra buggar också.

3. mbs

mbs Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    462

MINA ENHETER

Är inte det ett känt problem med version 7.0.x av ARHD?
    Tror inte det finns någon lösning, utan bara att vänta på nästa version och hoppas.
    Version 7.x är ju en portad version, så det känns som den är gjord för problem.

Har du ingen kortläsare för SD-kortet? lättast är att sätta i det i en dator och lägga in en ny rom så.
    Och du gjorde ingen backup innan du bytte rom?
    Har du gjort backup, kan du ju boota om telefonen i recovery och återställa backupen.

4. Qus

Qus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Gjorde en backup som tur var och det fungerade utmärkt. Fast ska testa en annan rom iallafall, utseendet i ARHD var det värsta jag sett.