Säljes: USB Jig ett måste till din Samsung Android telefon!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av brtz, 7 okt 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. brtz

brtz Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

- Om du tänker eller har rootat/lagt in en annan ROM i din telefon så är en USB jig ett måste. Om något råkar gå fel så kan du enkelt återställa/unbricka telefonen med hjälp av USB jigen som startar upp den automatiskt i download läge.

- Om du har flashat/rootat din telefon och behöver lämna in den för garanti/service så måste du nollställa flash räknaren för att garantin skall gälla. Detta gör du supersnabbt och enkelt med USB jigen!

- Om du har flashat din telefon och vill få bort den fula och störande gula triangeln så är USB jigen ett utmärkt verktyg också.

Du kan använda USB Jigen hur många gånger du vill. USB Jigen skadar inte och raderar inte något på din mobil. Alla USB Jigar testas innan de skickas.

Priset är 49kr, frakt ingår. Beställningar kan göras via min hemsida: usb Jig Portal eller alternativt så kan du mejla mig på [email protected]. Jag har sålt till flertalet personer på swedroid och kan garantera dig att du får din order snabbt och bra förpackat (skickas i vadderat brev).

USB jigen är lätt att använda och nedan är en enkel manual:
    1. Stäng av telefonen och vänta några sekunder.
    2. Sätt i USB jigen i micro USB ingången på telefonen.
    3. Efter några sekunder så startar telefonen direkt i download läge.
    4. Du kan nu ta ut USB jigen ur telefonen.
    5. Nu är det bara att använda Odin och flasha den ROM du vill använda.
    * Om du bara ville få bort den gula triangeln så kan du stänga av telefonen och starta upp den igen.

Kompatibel med följande Samsung telefoner:
    Samsung i9000 Galaxy S
    Samsung i9100 Galaxy S2/SII
    Samsung T959 Vibrant Galaxy S
    Samsung Galaxy S Fascinate
    Samsung Galaxy S Epic
    Samsung i897 Galaxy S Captivate
    Samsung Omnia 7

Last edited: 7 okt 2011
  2. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Det är inte tillåtet att skapa mer än en annons som avser samma produkt (https://swedroid.se/forum/51732-kop-din-usb-jig-har.html). Anledningen till varför den tråden låstes beror kort och gott på den nyinförda forumsfunktionen som automatiskt låser trådar i Köp & Sälj efter 14 dagar för att bana väg för nya annonser. Låser således även denna tråd.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.