Skulle lägga på RLS5 av JJ. När jag kopplade in telefonen i USB så skrek windows om att jag satt i en ny device (även fast jag inte ändrat något sen sist jag kopplade in den). Provade lägga på drivrutinerna igen (samma som förra gången) och får då detta till svar. "Windows cannot initialize the device driver for this hardware. " Har deleteat drivrutinerna och provat igen men no go.. någon som har en ide?
Fattar nada.. Bootade in telefonen i clockwork då funkade usb. pushade över RLS5 och installerade den.. efter omboot så funkade USB i Windows också.
Tror det är så att när man kör vissa ROMar så tror Windows att det är nån annan telefon, pga att vissa ROMar är baserade på sådana för telefoner som inte heter ZTE Blade. Men det är bara en gissning.
Jo det har jag märkt. men i detta fallet så slutade det funka på samma rom som det funkat på innan. Nåja nu funkar det iaf. Hata windows.
Kommer ihåg att jag hade lite liknande strul, kändes som lite av ett lotteri ibland att få drivisarna att funka. Vad det berodde på har jag ingen aning om, kommer inte ihåg om jag bara installerade om samma drivrutiner eller provade andra versioner men plötsligt funkade det igen. Men det var några månader sen och det kanske finns officiella drivrutiner vid det här laget som fungerar bättre.