Som man gör lite då och då bygger man upp en alldeles för stor hög elektronik som man får in snabbare än vad man gör sig av med allt. Känner inte att jag har ork, tid eller lust att skriva stora annonser, ta massa bilder och lägga ut på Blocket/Tradera så tänkte att jag gör ett försök att göra mig av med allt här.
Regler:
Jag sätter ett pris på en enhet, först till kvarn gäller på det priset. Om någon vill köpa en produkt har en annan spekulant fram till midnatt samma dag att lägga ett högre bud om objektet ska skickas. Kan man hämta är det budgivning tills personen har sagt att den börjat åka till mig.
Telefoner:
LG G3 - Fint skick, skärmskydd i glas och medföljer extra. Ett guldigt Quick Circle, ett svart Ringke Slim och ett Copter Exoglass medföljer. Tyvärr inget kvitto. Klassiska sprickan nere vid mikrofonen. 32GB/3GB RAM-versionen, svart.
1400:-
iPhone 5S 16GB - Vit/silver. Låst till 3. Höger sida av skärmen fungerar ej touch på, lite lila tints när man fotar med kameran. Går att låsa upp.
800:-
iPhone 5S 16GB - Spacegray. Låst till
Tele2/
Comviq. Sprucken framsida, annars fint skick. Går att låsa upp.
800:-
Samsung S2 - Fel på mjukvaran, startar och allt men klagar på att mjukvaran är trasig, gul varningstriangel.
200:-
Sony Xperia Z3 Compact - Svart. Fint skick men lite smårepor på skärmen på framsidan, baksidan repfri. Kvitto och garanti från
Tele2. Sonys magnetiska bordsladdare följer med.
1300:-
Surfplattor:
iPad Mini 3G - Spacegray. Lite smårepor på skärmen där det finns en lite längre som syns i vissa ljus vid användande. 2.4GHz WiFi fungerar ej men 5GHz och 3G fungerar utmärkt!
1000:-
Nexus 10 - Fint skick, två små repor. Annars fint skick!
1100:-
Sony Xperia Z3 Tablet Compact - En del repor på fram- och baksida. Kvitto och garanti finns. Byttes här på forumet men under tiden den skickades så köpte jag en Nexus 9 LTE som jag föredrar.
1400:-
HTC Flyer 3G - Defekt mjukvara, fungerar annars. Var rootad och sen semi-brick när den försökte uppdateras.
100:-
Övrigt:
Samsung Multiroom R1 - 360 graders högtalare med schysst design och ljud. Har redan 3 andra bättre högtalare hemma. Vinst igår som packats upp och provats men inte tillräckligt bra för att bara stå.
Länk:
https://www.netonnet.se/art/ljudbild/hifi/multiroom/samsung-multiroom-r1/220843.9172/?siteType=2
Pris: 1400:-
HTC Media Link - Oanvänd i förpackning
Pris: 150:-
GP Portable Powerbank 8400 mAh - Oanvänd i förpackning
Pris: 200:-
iPad Smart Cover - Oanvänd i förpackning, grå. iPad 1-4
Pris: 200:-
Altec Lansing IMT630 - Använd men fint skick, uppladdningsbar högtalare med schysst ljud.
Pris: 250:-
Kommer uppdatera allt eftersom de närmsta dagarna då jag försöker rensa ut en hel del så håll ögonen öppna!
Finns i Stockholm, skickas mot fraktkostnad. Referenser som vanligt på min sida.
Click to expand...