Tjenare. För ett litet tag sedan så gick min SGS2 bort, tyvärr. Har sedan dess försökt att hitta en mobil som kan fylla detta hål i mitt hjärta, men har utan framgång hittat något billigt alternativ. Sedan dess har jag funderat på att köpa en ny SGS2 då jag tycker att telefonen är grymt bra, men jag har inte hittat något bra ställe där man kan köpa en ny sådan.
Däremot hittade jag en Samsung Galaxy S2 plus som säljs för ungefär 1700 kronor på diverse butiker. Det står att den eventuellt är lite lite sämre än den vanliga I9100, men det känns ändå som att den mobilen ej kommer kunna stödja någonting om I9100 gör, då den har ett annat modelnummer.
Jag blev ännu mer fundersam då det inte ens finns en ägnad kategori åt denna telefon på forumet, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Här är mobiltelefon i fråga:
http://www.siba.se/product/12836712/samsung-galaxy-s2-bl-
Sen står det även att telefonen levereras med 4.1 Jellybean, betyder det att det är den senaste för den modellen, eller kan man upgradera den?
Jag ber om ursäkt för att jag har postat i fel kategori, men jag känner att det här var nog den närmsta bästa då det ej finns en forumsektion för denna tele.
Tacksam för svar!

Click to expand...