Problem: Vad är det för skitmikrofon i s2?

Discussion in 'Galaxy S2 - Allmänt' started by SirBira, Feb 6, 2013.

1. SirBira

SirBira Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Hallå gott folk

Har nog aldrig varit så missnöjd med en mobiltelefon i hela mitt liv, och då är det den man lagt mest pengar på. Nu har min galaxy s2 börjar glappa i mikrofonen för TREDJE gången! Första gången fick jag en ny telefon, och även den hade trasig mikrofon så jag skickade in den på lagning där de bytte mikrofon och nu, ca en månad så är mikrofonen glapp IGEN! Folk hör ibland inte vad jag säger och det börjar hända oftare och oftare. Kan jag kräva en ny telefonmodell, kanske av ett annat märke? Hade jag vetat att s2 var så värdelös hade jag aldrig tagit abonnemanget.

2. bradar

bradar Youth Droid Medlem

Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Saxat från Sveriges konsumenter:

"Två lagningsförsök har butiken rätt att göra, men en tredje för samma fel ska du inte acceptera. Men butiken har rätt att undersöka om felet uppstått på samma sätt och stämmer det, har du rätt att häva köpet och få pengarna tillbaka. Men tänk på att butiken har rätt att göra avdrag för den tid du har använt mobiltelefonen. Tecknade du ett abonnemang samtidigt som du köpte din iPhone har du rätt att häva det, om du inte kan använda det till någon annan telefon. Om butiken erbjuder dig en ny iPhone kan du fundera över om det är ett bättre alternativ än hävning men du är inte skyldig att tacka ja till det erbjudandet."

Så jag antar att det finns möjlighet att byta mobil.

3. Arbu11

Arbu11 Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Tjenare!

Hör med din återförsäljare vad som krävs för att få byta telefon... 5 reklamationer brukar det väl vara så kan man få byta telefon eller få pengarna tillbaka eller nåt!

Du kan inte komma på någon anledning till att just din mikrofon går sönder hela tiden? Faktiskt inte hört många som haft det problemet! Dock är det flera som haft problem att de inte blir höra... Anledningen till detta brukar vara att man har skal på mobilen! Så om du har ett skal, pröva ta bort detta!