Vad f#n händer med forumet?

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av Playstation, 16 aug 2012.

1. Playstation

Playstation Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Bara den senaste veckan eller två så har det spårat ur totalt. Spec Köp och Sälj men det är en/ett fåtal som förstör där.

Saknas det tid och engagemang så tycker jag man bör försöka lyfta in en eller ett par nya moderatorer. Helst någon då som arbetar som en annan kontorsråtta och kan hålla lite koll titt som tätt. Jag förstår att det tar på krafterna, jag har själv varit moderator under långa perioder, men just nu så är det oerhört.

Se detta som en vädjan i ett annars mycket bra forum. Det är synd att en/ett fåtal användare skall få förstöra något som ger så mycket glädje, kunskap och möjligheter pga. Brist på resurser, engagemng eller vad det är.

Mvh Niklas

Skickat från min U20i via Tapatalk 2

Qrac, Zerge, droidbobby och 3 andra gillar detta.
  2. ASR

ASR Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    1 058
    Telefon:
    Galaxy S25 Edge

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S25 Edge
    +1

Eller stänga ner köp&sälj sidan helt och hållet då nivån är alldeles för låg och det finns inga moderatorer.

Qrac och 4305ms gillar detta.
  3. Playstation

Mottagna gillanden:
    95

MINA ENHETER

Kollektiv bestraffning är knappast bra. Det har ju dessutom framkommit att det är samma användare som huserat tidigare.

Qrac och Droid113 gillar detta.
  4. ASR

ASR Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    1 058
    Telefon:
    Galaxy S25 Edge

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy S25 Edge
    Spelar ingen roll imo, det är defintivt inte första och sista användaren som har begått dessa brott och lurenderier. Kan man inte moderera köp&sälj forumet ordentligt så är det bättre att lägga ner innan flera åker på scammare.

Alt

införa nya regler där man måste vara medlem i minst 6 månader och ha x antal inlägg innan man får tillgång till köp&sälj