Pillade lite på luren precis och fick upp denna konstiga markering som jag aldrig sett innan. Kunde göra den större och mindre för att markera mer på skärmen. Lyckades inte att få bort den utan fick ta ut batteriet. Inget annat på skärmen gick att klicka på alltså. Luren är en Nexus Nån som känner till det? Vitsen med det och hur man får bort det?
Launcher Pro funktion för att ändra storlek på widgets. På min SGS klickar man på bakåtknappen för att gå ur läget.
Och hur lyckades jag starta läget då? Men när jag drog och gjorde den större så blev ju inte widget:en större?
Du höll fingret över widgeten, längre än vad det tar för att flytta den. Widgeten har förmodligen fixad storlek eftersom det bara verkar vara en ikon. Testa med andra widgetar.
Om du långtrycker på widgeten och sen lägger tillbaka den på samma plats kommer du dit. Det är inte heller alla widgetar som det går att ändra storlek på.
Oki, testat lite nu Måste tydligen ha Plus för att ändra Idiotiskt att man får upp valet även om man inte har plus tycker jag.
Att du får upp det utan att vara Plus är nog för att utvecklaren vill att du blir det... och dom 18kr som det kostar är det värt... http://www.launcherpro.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=1240
Ja det är det verkligen värt. Jag använder fyra stycken LP-widgets. Facebook, Twitter, Calendar och People. Funkar så smutt så det inte är sant!