Jag hade samma problem.. Jag kan med säkerhet säga att du köra kommandot adb-windows.exe reboot bootloader först och då kommer in i bootloader menyn? Och där väljer du sedan recovery med volym knapparna eller hur? Om så är fallet så gör du fel.. Med dom guider som finns på Swedroid som måste man boota via Recovery imagen varje gång man ska in i recovery då den inte läggs in permanent. Så det du behöver göra är följande.
1. Koppla in telefonen med USB i datorn och slå på USB debbuging mode (vilket redan borde fungerar för dig)
2. Se till att ha alla filer du behöver samt drivrutiner uppdaterade
3. Starta en kommandoruta i från mappen dina filer ligger i.
4. Köra kommandot adb-windows.exe reboot bootloader för att komma till bootloader menyn?
5. När telefonen är i bootloader menyn kollar du under maskinvara/enheter på datorn så att det inte är en gul varningstriangel på Samsung devices, är det inte det så är det bara köra fastboot-windows.exe boot recovery-clockwork-5.5.0.2-maguro.img (om detta nu är den recovery fil du använder)
Skulle din enhet ha en gul triangel på sig måste du högerklicka på den och uppdatera drivrutiner manuellt... Allt detta finns att läsa i
Guide: Roota din Galaxy Nexus och även med bilder
Här är en guide på hur man ligger in CWM permanent, jag har kört den och den fungerar bra
Recovery touchClick to expand...