Rootade min 2h gamla LG G3 med purpledrake, funkade jättebra. Sen drog jag ner cwm recovery och installerade det vilket gick fint. Drog ner en ROM jag vill ha och gapps för den, bootade in i recovery och flashade ROM och gapps. Dock stod det hela tiden E: blablabla och massa skit. Men jag körde på och det gick bra ändå, kom in i ROMen som jag ville och allt. Dock blev inte gapps installerade. Nähä tänkte jag så bootade in i recovery igen, fast det gick inte. Så tänkte jaha, får väl installera google play manuellt och bara dra ner en apk. Fil kan inte öppnas.
Drog ner clockwork recovery som apk, likaså. Fil kan inte öppnas. Så sitter nu med en telefon, som jag inte kan göra ett skit med. Kan inte komma in i recovery, installera en app manuellt (apk). Nej jag gjorde ingen nandroid eller backup, flashat och hållt på i alla år utan att det någonsin krånglat.
Va fan ska jag göra nu?
Edit: Tänkte jag skulle göra en adb sideload. Kommer in och aktiverar adb på telefonen, men går inte på datorn. Helvete vad trött jag blir på detta.
Last edited: 6 februari 2015