vad kan vi vänta oss av froyo?

Diskussion i 'Wildfire' startad av mn78jag, 17 aug 2010.

1. mn78jag

mn78jag Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Som min wf är nu måste jag säga att jag är besviken. Besvikelsen grundar sig främst på den dåliga browsern som förlorar en head to head mot min gamla Nokia 5800. Lagget i spelet abduction , när det regnar, är också skrattretande. Detsamma gäller ju scrollandet i vissa appar. Men, men froyo kommer ju. Vad kan vi konkret hoppas på? Ett olaggande tangentbord?

2. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 638
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    vet att jag är sur idag, men kan inte hålla mig.

Jag tycker att det du säger är lite "jag köpte en Fiat, men tusan, den motsvarar ju inte alls en Ferrari"

Den kostar ju ett par tusen mindre än andra modeller av en anledning.

Dock ska ju inte den medföljande webbläsaren suga, för det är knappast hårdvaruproblem. Har du provat Dolpin t.ex?

3. Andyiy

Andyiy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag har inte haft någon lagg på Abduction eller tangentbordet. Även browsern är helt okej.

4. mn78jag

mn78jag Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är också sur idag. Men jag köpte en fiat och fick en trabant. Hoppas nu mekanikern froyo synkar förgasarna så jag kör on 5800:an!

5. Antion

Antion Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Inte bara jag som gått från 5800:an till Wildfire'n ;) dock så är jag sjukt nöjd! man kan ju alltid hoppas på att Froyo typerna trimmar(chippar) den lite.. vilket inte skadar.
    Ja.. om man kör Froyo utan att installera Flash på den så kommer de nog bli skillnad.. då flash borde dra ganska mycket kraft

6. Lidodido

Lidodido Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    69

MINA ENHETER

Kör Smart Keyboard Pro själv som flyter på riktigt bra, men kunde ändå vara bättre. Froyo lär hjälpa till där då CPU:n begränsar. 2D-spel lär man också märka skillnad på. Har dock sett många ställen som Desiren sackar efter i också, t.ex att scrolla i en SMS-konversation. Pillat på polarens dock och efter 2.2 kändes den rappare, att ladda installerade program tar typ en sekund vilket tar typ en halv minut på WF.