Jag har en SE Arc som jag fick när jag förlängde mitt abb på Telenor.
Efter första uppdateringen så ballade luren ur (den startar om sig, laggar, är seg i uppstarten, touchskärmen funkar inte alla gånger, apparna flyttar omkring sig) och i samma veva så märkte jag färgen på dom 3 nedre knapparna börjat nötas bort.
Service 1: Dom uppdaterar luren men gör inget åt knapparna.
Får hem luren , den startar inte om sig längre den funkar som den ska i FEM dagar sen kommer det mesta tillbaka utom omstarterna + ett nytt fel. Numer så funkar dom fysiska knapparna men inte skärmen, man måste ta ut batteriet för att luren ska funka igen.
Service 2: Dom uppdaterar luren och gör inget åt knapparna.
Får hem luren, den funkar bra i 6 dagar sen så börjar den lagga igen, apparna flyttar omkring sig men annars funkar den bra. Det ska oxo tilläggas att dom hade telefonen i 6 dagar liggandes på hyllan i väntan på service men tog in den 1 enda dag i verkstaden och sa att dom inte hittat något fel och skickat tillbaka den med uppdaterad mjukvara.
Service 3: Dom skickar in den för reklamation och dom svarar med att telefonen inte kan reklameras då Service 2 inte räknas pga dom påstår att inget fel hittades men dom uppdaterar mjukvaran iaf(obs dom missade att byta ut knapparna).
Jag har varit i kontakt med telenor om hur vi ska göra nu för jag vill inte ha tillbaka skiten , dom sa att om inte telefonen reklameras så ska dom försöka hjälpa mig iaf och jag vill inte göra något försäkringsfiffel så vad har jag att välja på?
Last edited: 20 sept 2011