Vad skiljer "Go SMS" och "Go SMS Pro"?

Diskussion i 'Applikationer' startad av xtreme, 7 apr 2011.

1. xtreme

xtreme Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Vad skiljer "Go SMS" och "Go SMS Pro"? Vad jag märkt är största skillnaden att man har kataloger för dina meddelande som kan växla vy till när man drar fingret åt vänster. Tycker dock det måste vara mkt större skillnad eftersom de släpper det som en helt ny app (pro) i stället för bara en uppdatering.

Vad tycker ni annars om "Go SMS" jämfört med "Go SMS Pro"?

2. Gryph

Gryph Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    986
    Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV
    Står ju i beskrivningen på market vad som är skillnaden.

3. Johnkan

Johnkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Word

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

4. Michko

Michko Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

den första har de väl slutat supporta...?!

5. isocron

isocron Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, go sms kommer snart att försvinna och ersätts av go sms pro som har blivit gratis

6. Vandergrift

Vandergrift Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Precis, pro är en aningen osmidig uppdatering utav "vanliga". Enkelt förklarat så är det bara att avinstallera "vanliga" och installera pro istället.

Man kan tycka att dom bara kunde uppdaterat "vanliga" och lagt till de funktioner som pro har istället för att göra en ny version.

7. xtreme

xtreme Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Så det kommer inte komma fler uppdateringar till den vanliga/första?

8. dannejanne

dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

Mottagna gillanden:
    9 251
    Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra
    Nix. Dessutom står det att den kommer att sluta fungera helt och hållet så småningom. Huruvida det stämmer eller är möjligt återstår att se.

Jag föredrar dock den gamla. Den nyare känns lite slöare och buggigare sen vet jag inte om det är inbillning eller inte faktiskt. Men en råjobbig bugg är att ibland när man får ett nytt sms i ett popup fönster och trycker på "open" så kommer man till en annan persons meddelanden än den som man fick meddelandet av. Sjukt störande och kan leda till vissa missförstånd/problem om man inte är uppmärksam.

9. Rorin

Rorin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Enbart jag som har problem med att få notifications på vissa meddelanden sen jag "uppdaterade" till Pro? Får ingen vibrationssignal (kör alltid med enbart vibration på telefonen) och sen inte i aktivitetsbaren att jag fått ett sms. Måste låsa upp telefonen och då har jag antingen ett popup eller bara en "pratbubbla" vid genvägen till appen (som man missar om man är på fel screen). Sjukt störande att missa sms hela tiden, speciellt när det fungerade felfritt innan "pro".

Någon som sitter på en lösning? Har testat runt lite och det som verkar vara gemensamt är att om jag får sms ganska nära det att jag slagit av skärmen/låst telefonen så får jag inte någon signal/notofication. Är mobilen på får jag signal och har telefonen legat en längre tid i fickan verkar det också fungera (dock svårare att avgöra, ska testa lite mer). Test notificationen fungerar alltid men då är ju skärmen på och telefonen ej låst. Har försökt testa med olika inställningar m.m.men inget verkar hjälpa. Däremot verkar det som att skärmen slås på när jag får ett sms vilket gör att en av de tre saker som ska hända när jag får sms fungerar (vibration, notification, skärmen på)

Sitter på en ZTE Blade med Launcher Pro om det hjälper.