Jag får inte detta alls att funka, har försovit mig 2 dagar i rad nu... (tur att det är lugnt på jobbet i juletider!

)
Har testat Kaloer Clock nu senaste men den ringde inte i morse, innan dess hade jag både Herons "original" alarm, inte heller den fungerande tillfredsställande.
Har testar Gentle alarm som verkar vara ok, vill gärna komma upp på onsdagar också dock...
Hur som helst börjar jag fundera på om det verkligen är programmen som är dåliga eller om det helt enkelt är handhavande fel, jag är helt enkelt för kass för att kunna sätta ett larm?!
Jag vill ha:
* Ett larm som ringer mån-fre kl. 06.15 utan att jag ska behöva justera något varje kväll (Starta program, sätta i laddare etc)
* Möjlighet att snooza oändligt antal gånger
* Ställa snooztid manuellt
* Kunna ställa snabblarm som tex. ringer nästan gång klockan blir 09.00
* Larmet ska fungera oavsett om skärmen är igång, telefonen är i viloläge, laddar, laddar inte.. Självklart måste telefonen vara igång, men annars vill jag att det skall fungera...
* Kunna välja en MP3 som ringsignal (till och med kunna välja att den startar Spotify, men det känns långt bort för mig som inte kan programmera)
Finns denna larmklocka? Jag har haft dessa funktioner på tidigare telefoner, HTC Diamond, N95, SE K750i... Nog borde det gå att få till på en hjälte!?
Hoppas någon kan hjälpa mig att hitta ett vettigt program...
GOD JUL!
Click to expand...