Var mycket prat om Launcher pro och liknanade, så jag testade en ny, men nu kan jag ju inte komma åt Htc widgets, och jag skulle gärna vilja ha htc widgeten som visar båda väder och tid samtidigt, men kan inte hitta hur jag får in den Nån som vet om det ens går? Väldigt noobig fråga kanske, men vet man inte så får man väl fråga antar jag?
Du kan skaffa, dvs köpa, Beautiful Widgets, som fixar det. Men annars vet jag inte en annan lösning...
Det går inte om du kör med Launcher pro efterssom Väder/klock widgeten är en sens widget. finns widgets som efterliknar den men som jag tycker inte funkar lika bra.
Testa Fancy Widget som är väldigt lik Sense väder. Den är dock borttagen från Market så föreslår att du använder google
Det går inte, HTC's egna widgets kräver att man använder Sense. Det finns dock liknande att får tag i via market. EDIT: Attans va sen man var.
Beutifull widgets fungerar inte jätte bra i sverige!. den tar postnummer och visar ibland prognoser från usa. Snowstorm är den bästa wäderwidget men dock har den ingen klocka.
FancyWidget är ganska lik. (såpass lik att HTC började gnälla på dem, så vet inte om den finns kvar på market. Är den borta finns det säkert nån vänlig själ här på forumet som kan slänga upp den nånstans.) Edit: Attans vad sen man var!
Deleted Application deleted from the Android Market 21 days ago. Slängde med upp länken men du var lite snabbare än mig
tack, Fancy Widget funkade Såg i princip ut som den i sense ju Får hoppas den funkar utan problem, tack!