Vänta till våren?

Diskussion i 'Allmänt' startad av Slinge, 26 sept 2013.

1. Slinge

Slinge Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har en xperia s som lagt av och pga sprucken skärm vill 3 inte reparera den mot garantin. Har låst upp en gammal iphone 4 som jag kan använda så länge..

Hade tänkt köpa xperia z1 nu när den kommer ut då jag hoppades att 3 skulle kunna stryka min nuvarande bindningstid då jag verkligen inte vill vara tvungen att ha en telefon i 2,5 år - ett år för mycket, sen är den kaput.

3 hade också en bra deal på htc one med allt fritt för 349kr/m men problemet kvarstår med den långa bindningstiden. Plus att jag inte gärna vill köpa en 6 mån gammal telefon även om jag gillar modellen.

Så jag tänkte höra vad som kan tänkas komma till årsskiftet. Det är först i mars det blir aktuellt att byta om jag orkar stå ut med iPhonen så pass länge. Hade htc släppt en uppföljare till one hade jag blivit överlycklig då jag gillar aluminiumskal. Läste här att samsung skulle släppa en F-serie som var i aluminium till årsskiftet, kan mycket väl vara intressant.

Hur kommer topmodellerna se ut om ett halvår? Jämför gärna med specen på z1 som räknas som toppmodellen nu, i mina ögon iallafall. Förstår att inget är säkert men ni kan säkert förutspå hur tekniken kommer utveckla sig.

2. Isengard

Isengard Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    138

MINA ENHETER

Z1 Mini ryktas presenteras i Januari :) Samma specs som Z1 men mindre skärm! 4,3" har det gått rykten om

3. Slinge

Slinge Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Inte så jätteintressant då jag går emot strömmen och gillar att skärmen är runt 5". Hade kunnat tänka mig en note faktiskt om den inte var så jädrans plastig.