Har kört s2 mycket och mobil nörd som man är så köpte jag ju så klart hox så fort den kom ut. Och även om folk kanske inte håller med och säger skillnaden är inte värd det...skule jag säga Byt direkt om du kan
Har även Xperia X som många också frågade om den var värd byta till, men denna spelar i en annan klass än både s2/xperiaS. Gillar bygget och hur snabb den är för det "JAG" använder den av på dagarna. Den är också en av dom få lurar jag har motagning på landet med 3g/H och wifi på topp.
Samtal låter bra och ljudet är inte för lågt som en del andra mobiler har haft problem med.
Har ju bara kört den en dag och första laddningen, men tog ur den 07:00 typ och just nu är den på 51%, då med ett gäng samtal,sms,mms och en del surf.
Har ju också som alltid 3 mail på push även Facebook,twitter,weather på sync.
Säger dock inte att s2 är dålig

Bara att jag själv verkligen vart såld på htc one x...
Kan också lägga till jag köper alla nya mobiler som kommer ut och det är inte många som får mig att känna "denna kan jag ha ett tag" utan man köper en ny och väntar på nästa.
Men denna får mig faktiskt att känna just "denna skulle jag kunna ha ett tag" utan att gå runt att vänta på nästa.

Click to expand...