Värt att satsa på en Desire?

Diskussion i 'Hero' startad av Ziroo, 22 mars 2010.

1. Ziroo

Ziroo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej hej!

Jag är en nöjd ägare till min HTC Hero men jag har ändå börjat fundera på att byta upp mig till en Desire...
    Desiren verkar ju vara framtiden, och man är ju rädd att Heron ska åldras så fort att det slutar släppas apps till den.

Allt rasar ju i värde också så är det värt att sälja Heron nu och köpa en Desire om ett litet tag? Fast jag är ju trots allt nöjd med min Hero, men men vill ju tänka på framtiden också.

Det här blev lite konstigt, men är det någon som känner likadant? :D

Edit: Tråden kanske skulle ha varit i Desire forumet... Nåväl!

Last edited: 23 mars 2010
  2. zulle

zulle Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    252
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Lite creepy... nästan som att läsa sina egna tankar :)

3. Aramis

Aramis Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Jag är också sjukt nöjd med min Hero. Jag har redan förbokat en Desire då mitt abb går ut om ett par månader och jag fick välja ny lur. Så det kändes riktigt passande.

Desire känns som nästa stora telefon från HTC. Bara hoppas att det kommer en del custom roms etc till den också!

4. Ziroo

Ziroo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Känns ju som att man ska sälja nu eller aldrig, Herons pris går ju ner så fort! D:

5. Farmfield

Farmfield Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    54

MINA ENHETER

Tror iof att även om många entusiaster säljer sina lurar till fördel för Nexus eller Desire så är förekomsten av fler lurar med Android i handeln ändå bra för andrahandsvärdet på en välskött Hero - men några Iphonepriser blir det ju inte...

6. fleischer444

fleischer444 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Satte upp min Hero för 2500kr på blocket i måndags tror jag fick nästan 30st svar. Så man kan nog få lite mer än det för den om man lägger upp en bra annons med foton.

7. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Jag har inget supersug efter att byta ut min Hero, allra mest nu när 2.1 snart kommer då jag hoppas att den ska kännas lite "ny" för mig igen :) Andrahandsvärdet var en annan sak men jag kommer nog att köra på med Heron så pass länge så att den inte är värd ett dyft när det är dags att byta...

8. isMaskin

isMaskin Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag beställde en nexus igår fast jag ska nog inte sälja min hero eftersom emulatorn suger i android sdk när jag pillar med egna apps. Kan använda min hero att testa på när man pillar med egna appen.

anledningen till Nexus över Desire = google som sköter uppdateringarna. jag bedömer det som en stor risk att desire åker på samma öde som hero samt att vanilla android är mer minimalistiskt än sense ui.

Last edited: 24 mars 2010