Värt att vänta?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Mustangen, 5 december 2010.

1. Mustangen

Mustangen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Idag så skulle jag beställa DHD på tre, men de sa att de inte tar in beställningar eftersom de inte vet när DHD kommer. De sa att de räknar med MAX 2 MÅNADER för att de sak få in DHD! Så jag gick inte till The Phonehouse och de sa samma sak! Är det värt att vänta på DHD eller finns det något alternativ till denna mobil som är värt att köpa?

2. chili64

chili64 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Om du inte har fått tag i den inom 2 månader kan du lika gärna vänta på andra telefoner som kommer Q1 2011.

Kan sägas att jag ännu inte har fått min trots att jag beställde den fjärde oktober, allt tack vare CDON.

3. antonholmstedt

antonholmstedt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    183

MINA ENHETER

Men vissa har den väl trots allt i lager? Telenor bland annat, vilket gör att du inte behöver vänta om du går till rätt ställe :)

4. osmium

osmium Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

Komplett fick in ett par hundra i lördags men dom är tydligen slut nu.
    Nästa bud är att dom kommer få in 1210 st på tisdag. Stod dessutom bekräftad på leveranstiden så det kanske börjar droppa in lite leveranser nu. Man kan ju hoppas. :)

5. MrMult

MrMult Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Kan trösta med att jag nyss fick in min från CDON. Bokade 26/9. Men jag fick inte AVI't som krävs för att hämta ut den. Det känns ju JÄVLIGT GÖTT...måste ha AVIt när det är rekommenderat brev med ett avtal i (nytt abonnemang) och CDON har slarvat bort mitt avtal...så måste vänta ytterliggare...mobilen ligger 100m bort och bara väntar...

6. traedroid

traedroid Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Jag går också i tankegångarna på om det är värt det. Om en vecka tippar jag nog över och väntar hellre på Nexus 2an som jag ändå tänkt byta till när den kommer.
    Verkar ändå vara så många skitsaker med DHD som man egentligen inte borde störa sig på, förutom när telefonen kostar närmare 6tkr.

Men som det verkar på butikerna i stan så borde den dyka upp i veckan, 8e är datumet jag hört viskas om bland försäljarna bakom diskarna.
    Förutom på elgiganten då, vars utbud här i stan är så magert att röda korset borde komma till undsättning.

7. ninetwozero

ninetwozero Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    37

MINA ENHETER

Jag har bestämt mig för att inte köpa DHD, då kameran på en telefon för drygt 6000 kronor åtminstone borde prestera bättre än min SE W380i - av att döma av de flesta bilder som lagts upp, är det nästan ett dött lopp, då båda har stora brister. Visserligen är det tal om mobilkameror på båda två, men betalar man uppåt 6000 kronor ska det åtminstone bli godkända bilder. :-)

Nexus Two kan bli riktigt intressant, vi får se vad Samsung har att erbjuda i framtiden!

8. FiskMedMos

FiskMedMos Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER