Val av telefon

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av dipalma, 12 mar 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. dipalma

dipalma Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.

Jag ska teckna nytt företagsabonomang med telia men vet inte vad jag ska välja för telefon.
    Har i dag en HTC Legend som jag är rätt nöjd med men skulle vilja ha en ny.

Har ni några bra tipps på en lur ?
    Kommer HTC ut med någon ny värstinglur snart som det är värt att vänta på eller ?

//Tomas

2. swanden

swanden Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Om du väntar lite så får du Samsung galaxy s 2, annars finns LG Optimus 2x ute om någon vecka max. HTCs nya lurar är i princip bara en minimal uppgradering av föra årets telefoner.

3. baracken

baracken Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Ja och tyvärr uppdaterar dom inte HD, den kommer fortsätta vara deras top-of-the-line vad jag förstått det som. Incredible S är väll den som kommer närmast, men kan inte påstå att dom har någon telefon som är värd att vänta på.

4. Alto

Alto Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

om du vill ha dagens värstinglur, så är det nog LG optimus 2x som kommer nästa vecka
    (LG fick in en leverans i torsdags, jag har haft en flörhandsbokning sedan januari :P)

sedan kommer Samsung galaxy S2 i juli? eller var det juni? men det finns också risk där att den blir försenad precis som LG:n nu varit försenad i typ 2 månader. (men nu är det slut på förseningar för O2x, LG har skrivit att dom har fått in den, och jag tror inte att dom ljuger o.0)

5. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Dom har ju lagt upp bildbevis på sin facebook-sida :) fanns en artikel om det här på swedroid :)

6. droidgren

droidgren Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    153
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Flyttad till köpråd.

7. Alto

Alto Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

jo jag vet, men det var ju bara en bunt omarkerade kartonger, så dom kunde ju ha vart tomma... dock så skulle det vart svårt för lg att bortförklara sig om dom hade vart tomma och inga butiker skulle fått telefonerna XD

8. baracken

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Skulle ju vara rätt kul att få höra förklaringen till en sådan sak dock XD haha.

Nej men som redan sagts i tråden så är det ju O2x och GS2 som är att vänta sen är det inga fler som jag har hört om i alla fall :)
    En kompis pappa har en HTC desire Z som jobbtelefon och den är han supernöjd med just för att den har ett bra tangentbord och ett bra OS för kontorsjobb :)

9. erlend

erlend Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

tror att htc kommer med en ny värsting när qualcomm har fått fram en ny prolle. skulle tro den är värd att vänta på

10. swanden

swanden Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    64

MINA ENHETER

Om HTC presenterar en ny lur i säg maj lär den inte komma hit förrän (stavning?) september och det är rätt så lång tid....

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.