vaniliaeclair 4 ?

Discussion in 'Hero' started by -=oopeteroo=-, Jul 28, 2010.

1. -=oopeteroo=-

-=oopeteroo=- Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

använder just nu vanilia eclair 5 och tycker att batteriet inte är så bra, och har mycket FC, kom från officiella 1.5 som batteriet var suverän.

dock så gillar jag skarpt vaniliaeclair och hört att 4 an är mycket bättre och stabilare. Är det så ? vad är det som är så stor skillnad mellan 4 och 5 ? finns det någon anlendning att gå till 4an ? jämnfört med 5 an ?

dessutoim undrar jag hur bra batteriet är med 4an ?

2. zeb999

zeb999 Kid Droid Medlem

Telefon:
    Asus Zenfone 6

MINA ENHETER

Telefon:
    Asus Zenfone 6
    Jag kör femman och jag får ladda ungefär varannan natt beroende på användning, ungefär som då man körde orginal.

3. osmium

osmium Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Har kört både 4 och 5 och det som inte funkar i 4an är indikeringen i trackball och wired tethering.
    Gav upp 5an för att den helt enkelt inte kändes lika bra som 4an. Telefonen segade ner sig efter ett tag och den hade problem att boota upp. Men det verkar vara olika från hero till hero för vissa har inga problem alls.
    Batteritiden märkte jag ingen skillnad på mellan version 4 och 5.

4. Lucke

Lucke Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag kör 5an och har inga problem alls, aldrig en FC och batteriet är gudomligt jämfört med tidigare ROMar, laddar den till 100% sedan kan jag låta den ligga över natten och den drar bara 1-2% på 10 timmars sömn :D

Men det som jag stör mig på med ROMen är att det inte går att välja själv vilken operatör man vill ansluta sig till, kan välja mellan IQ och Sweden3G annars. Sen kan den inte synka mot facebook så inga kontaktbilder :(