Var finns PC Sync appen i telefonen?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Fractalogic, 24 maj 2012.

1. Fractalogic

Fractalogic Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Tjena!

Jag undrar bara om det finns något sätt att hitta och öppna appen som synkar telefonen och datorn? Ni vet den där som visas när man ansluter telefonen med USB kabel till datorn? Den som har knappen "Sync Now"?

Jag har kollat under Settings och Account & Sync. Där ställer man bara in Google konton, Facebook konton, etc. Jag har också aktiverat sökning av settings objekt under Search och sedan provat att söka på termen "PC" men har inte hittat den.

Hjälp?...

Edit: Se skärmdump!

Edit2: Den här sidan visas bara när man ansluter telefonen med USB kabel till datorn och telefonen hittar HTC Sync på datorn. Jag har inte hittat något annat sätt att visa den. Den finns inte under Accounts & Sync, den finns inte under Connect to PC.

Om man har tryckt på Home knappen så kan man gå tillbaka genom att hålla inne Home knappen och välja "PC" från listan med tidigare använda appar. Men har man tryckt på Bakåt-pil knappen så finns inget sätt att visa sidan igen. Då måste man koppla bort och koppla in telefonen igen. Jobbigt men det är enda sättet. Men man kan initiera en ny synk från datorn, om det är "Sync now" knappen man vill åt.

Om ni vet att man kan få fram den här sidan på annat sätt så skicka mig ett PM tack!

Bifogade filer:

Last edited: 26 maj 2012