Tack för snabbt svar!
Det är just denna data som jag skulle vilja se som en fil i filhanteraren någonstans. Och det jag undrar över är var denna mapp i filhanteraren finns någonstans? Eftersom det tas utrymme av lagringen på plattan, borde ju denna fil finnas ngn stans.
Min tanke är att ladda hem flera filmer på Viaplay, sedan spara undan dessa filer på ett sd-kort, för
Tack för era svar!
Anledningen till att jag vill hitta var i filhanteraren denna mapp med de nedladdade filerna ligger, är att jag ska kunna ladda ner flera filmer offline. Jag har inte tillräckligt med plats på interna minnet, och tänkte då tillfälligt slänga in de filmer som jag inte ska kolla på in på sd-kortet. För att sedan flytta över den film jag ska kolla på till rätt viaplay-mapp. Så att appen hittar den. Om det fungerar, återstår att se. Men det jag skulle vilja hitta är just viaplay-mappen i filhanteraren.
Tycker att det inte borde vara så svårt att hitta den eller de filerna, då de är ensam eller tillsammans 3,64Gb stora!
Men som du lassekongo skrev om att filerna kan ha hamnat i appens /data-mapp. Finns det ngt sätt att komma åt dessa filer ändå? Jag menar, de finns ju lagrade PÅ min platta. Måste ju gå att göra dessa filer synliga?

Click to expand...