Verifiera konto vid beställning

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av PatricF, 26 feb 2010.

1. PatricF

PatricF Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Tja!

Jag beställde en Nexus One igår från google.com/phone, men imorse så hade jag fått ett mail där det stog att dom inte lyckades verifiera mitt konto.
    Så jag ska skicka in bild på mitt körkort och "Billing Address Verification":

Jag har ingen räkning på den adressen jag ska skicka till, och fattar inte riktigt vad bank statment är!?
    Vad kan jag använda för att verifiera min adress?

2. Droid-Nisse

Droid-Nisse Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Jag hade samma problem men det gick bra att ta en bild på en e-faktura, typ tv-licensen

3. PatricF

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

okej men jag bor på två ställen. Alla mina räkningar går till en adress och mitt kort står på den andra adressen.. Så jag kan inte ta någon räkning. Vart kan jag fixa ett bank statment? Loggar jag in på min bank så hittar jag inte Någonstans där jag får fram adressen tillsammans med mitt kort-nummer.. Måste man ringa banken och fråga om det eller något liknande?

Jag har Länsförsäkringar

4. Droid-Nisse

Droid-Nisse Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Har du ingen faktura som står på din rätta adress? Det viktiga är att namnet och adressen står på samma papper. Hörde någon som förfalskade ett papper genom att skriva sin riktiga adress, det skulle nog funka ifall du har lite erfarenhet i photoshop.

Annars kan du ringa banken och höra vad de säger.

5. danielc.se

danielc.se Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Nexus 5
    Känns som det skulle behövas en klistrad guide om detta. Dyker upp flera trådar om dagen med samma innehåll som denna.

6. PatricF

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Om jag tryckte på skriva ut mina transaktioner på bankens hemsida så fick jag fram min adress i samma ruta, så jag print-screenade den och valde det som Bank Statment.
    Så jag får se om det godkänns, men det kunde ta upp till 4 arbetsdagar stod det..