Problem: Vibratorn skallrar..

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av Mr_Hero, 2 jan 2012.

1. Mr_Hero

Mr_Hero Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Har haft min nexus i 4 dagar nu. Riktigt nöjd med den! Men märkte att vibratorn lät konstigt nästan från början, tänkte inte så mycket på det först men nu börjar jag bli galen. Trodde det var luckan som satt löst först. så satte in små lappbitar på de ställen som jag tyckte "klickade", glappade. Men det hjälpte inte. Sen märkte jag att den lät konstigt även när luckan var av. Det är alltså batteriet som låter konstigt. Men när jag trycker ner en viss punkt i vänstra hörnet av batteriet låter det som vanligt. Men det hjälper inte med lappfixen på den punkten heller. Är det någon annan som har samma problem, ska man lämna in den? Känns ju lite fånigt, men nu när man lagt så mycket pengar på en lur vill man ju att den ska vara perfekt tillstånd när man köper den.

2. Evil_E

Evil_E Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Lämna tillbaka som en DOA så får du en ny. Detta kan man bara göra de 7 första dagarna.

3. Mr_Hero

Mr_Hero Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Uppdatering: Nu har jag varit i kontakt med halebop (på 3:e dagen jag hade fått dem) och de säger att jag inte kan göra en DOA eftersom man måste anmäla detta inom 2 dager efter man fått telefonen, så jag var en dag sen.... Men då ringde jag samsung och de sa att jag hade rätt till DOA i minst en vecka. Ok, så fick återgå till "chatten" med Halebop. Efter ett bra tag fram och tillbaks så kom det fram till att det inte går att kringgå deras 2 dagar policy, men vi gjorde en deal att om jag lämnar in telefonen på garantiservice så skulle jag få någon sorts kompensation för det efteråt. Då skulle de se hur lång tid jag var utan telefonen och kompensera därav. Ok, men ändå inte.
    Då ringde jag samsung igen för säkerhets skull, och då sa han på en gång att det inte gäller som DOA eftersom det är bara ett "litet" problem. Så nu har jag bara som alternativ att lämna in telefonen på service om jag vill ha bort "vibratorskallret". Skulle ni lämna in den? Man vill ju ha en hel telefon när den är ny. Men känns ju lite synd när man bara haft den i 6 dagar och så ska man lämna in den på service i 2-3 veckor...