Min Magic får för sig att vibrera titt som tätt... Oftast är det bara några sekunder oavsett vilken app jag använder. Dock händer det även att den vibrerar konstant ända tills jag går ut till homescreen och låser knapplåset. Någon annan som har samma problem?
Min Magic med standardROMen gjorde detta då och då, hände bara när jag skrev medd. dock. Tyvärr har jag inget tips om vad man kan göra, därimot försvann mitt när jag körde in Myhero ROM
Jag har kanske alldeles för många apps installerade Men det kan nog stämma att det händer oftast när jag skriver sms. Har stängt av vibb nu vid knapptryckning och den har inte hängt sig än...
Kan det vara så att du har Twidroid installerat och har alterantivet "Refresh on shake" påslaget ?? Jag slog på det häromdagen och fick också en massa "spök" vibbrationer innan jag kom på det. Misstänker att Twidroid kör en liten vibb för att bekräfta att den har uppdaterat.
Hittade en annan tråd som beskriver samma problem, tror att det är det problemet jag haft! Har stängt av vibb helt o nu funkar det... *Peppar peppar* https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=1294
Jag fick samma problem med min vanilla android förut.. I mitt fall var det scandinavian keyboard som bråkade tror jag, slutade iaf när jag körde med touch input istället