[Videoförhandstitt] HTC One - våra första intryck av telefonernas industridesign

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av Woxx, 7 mar 2012.

1. Woxx

Woxx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Förmodligen var det fler än vi som blev lite spända på HTC One-seriens nya industridesign. Under MWC2012 passade vi på att lägga lite extra tid på att känna och klämma på de nya One-telefonerna och har nu samlat våra första intryck av HTCs nya plasmabadande aluminiumskal och Legend-liknande unibodylösningar i både video och textformat.
    De som fastnat för HTC:s tidigare industridesign lär inte bli besvikna. :)

MWC2012: HTC One - våra första intryck av telefonernas industridesign

PS. Ursäkta mitt zombie-liknande tillstånd, detta var sista klippet, sista dagen efter 4 dagars mässa och dålig sömn.. ;)

blysprutan gillar detta.
  2. berg35

berg35 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Ser mer och mer ut som om en svart HTC One S blir efterträdare till min gamla Desire.

3. Woxx

Woxx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Ser man rent ur ett designperspektiv ligger den mig personligen varmt om hjärtat också.. Sen finns det ju dock andra detaljer som lockar med HTC One X osv. Men vi får se vad de går för när man väl testar dem ordentligt också. :)

4. The Phone House

The Phone House Adult Droid Verifierat konto

Mottagna gillanden:
    516

MINA ENHETER

Testade One X lite snabbt för en liten stund sen. Designen är bra och telefonen var lättare än jag trodde. Mest imponerad av kamerans hastighet 4 bilder/s.

One S var snygg och skärmen gav ett bra intryck.

Snygga telefoner helt klart.

Kommer bli kul när man väl får lite mer tid med den för att testa ordentligt.

ZaInT gillar detta.