Ingen aning, jag nämnde inget om att appen var en gratisapp. Antagligen är det väl watermark och sådant som man får betala för att få bort. Ser personligen inget fel i att utvecklare tar betalt för att jobba.
Det går ju att spara lokalt så man är väl inte tvingad till att ladda upp det man gjort?
Finns ju mängder med med redigeringsappar, powerdirector, kinemaster osv. Nu har jag ingen aning om vad imovie gör som tex dessa eller andra inte gör, att de inte fungerar exakt likadant är ju självklart då det inte är samma app.
Vad gör imovie som andra appar inte gör? (har som sagt noll koll)
Angående ljudinspelning så har jag heller här ingen aning om hur det är på 6p, men jämfört med iphone kan det ju knappast låta sämre?
Alltid tyckt ljudet som spelas in på iphone varit bedrövligt, dessa exempel visar exakt detta:
Har sett hur många andra exempel som helst som visar på samma sak, låter som det sitter något membran som täcker mikrofonen eller nått. Så om jag får välja att spela in i stereo och det låter som på iphone och mono som det låter på andra telefoner så tar jag de sistnämnda alla dagar i veckan.

Click to expand...