Videoredigerings App?

Diskussion i 'Applikationer' startad av th3_Dud3, 12 feb 2012.

1. th3_Dud3

th3_Dud3 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Har köpt en surfplatta precis och är ny i androidvärlden. Jag undrar om där finns något bra videoredigeringsprogram till surfplattor. Har en gopro och hade varit skit bra om man hade kunnat göra lite lättare redigering på plattan. Tacksam för svar.:cool:

2. virre567

virre567 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag letar också efter något bra som är lite mer avancerat än det som följer med på xoom. Avid ser väldigt lovande ut men finns än sålänge bara till ipad vad jag vet? Hoppas att jag har fel där och att någon kan rätta mig :-)

3. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 187
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    th3_Dud3th3_Dud3;

Jag känner inte till någon "bättre" videoredigeringsapp än Google Movie Studio. Det vill den säga som virre567virre567; förmodligen talar om.

Den är inte särskilt avancerad, men om du bara vill klippa lite, lägga på något enkelt filter och övergångar etc. samt ladda upp på youtube fungerar den hyggligt. Är dock osäker på vilka videoformat applikationen är kompatibel med.

Appen finns märkligt nog inte tillgänglig för nedladdning på Android Market. Du kan dock hitta den genom XDA här (Konto på XDA krävs för nedladdning): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1070706&page=2

th3_Dud3 gillar detta.
  4. th3_Dud3

th3_Dud3 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Hade tydligen redan google movie studio på min prime. Men det verkar inte funka med mp4 filer från gopro. Ladda hem VidTrim och då gick det att klippa och så utan några problem. Men det är ett väldigt simpelt program. Får söka vidare om jag hittar ett annat program där man kan sätta ihop olika klipp med övergångar osv.