Kan du inte utveckla lite mer? Jag vet ju vad jag gillar men den som är bäst "specifikationsmässigt" är ju något helt annat. Fick jag blanda vilt skulle jag göra följande; Vanilla android som Nexus S Upplösning som Iphone4 Form som HTC Magic Material som Htc Legend Cpu och GPU som SGS2 Hdmi port hade varit ett måste.. ja och allt annat "självklart". Fick jag gå in i en butik idag och plocka ut en telefon skulle jag välja Nexus S. Whitout a dout
Förlåt men borde inte denna tråd vara bland köp råd? Håller verkligen med om det den skärmen ger mig rysningar
Är det bara jag som missat vad som är så bra med DHD? Vad är det den har som inte någon annan har? Förutom en jättejättejättestor skärm då
DHD är en kvalitéstelefon, men ja den är ju inte ensam och långt ifrån den bästa i specifikationerna i dagens läge med optimus 2x och SGS2. Kommer aldrig att välja iPhone efter att fått veta att man inte kan vara ute på msn och messa samtidigt =P Alltså bäst android lur? Hmm skulle väll säga nexus S då den är vanilla =P men ja jag gillar min DHD skulle ju dock inte tacka nej till skärmen från SGS2
jag säger dhd och det är inte bara för att jag har den själv utan för att det finns väldigt bra romar till den och man kan överklocka till 2 ghz. stor skärm är bara ett stort +
Vad då är inte det den absolut bästa android telefonen som finns? =o har ju faktiskt pinch-to-zoom nu efter ett år =o och 2.1 och låser sig bara i digityzern när det är lite fuktigt ute =o XD XD
oh kan du kanske länka till någon guide till att överklocka? (A) Observera att jag aldrig ens överklockat en dator
Var och pillade på en på 3 igår. Utvecklade utslag, svår astma och akut diarré över hurpass luren laggade. Jag hoppas innerligt detta var en defekt och sönderlekt enhet för jag ryggade till direkt och fick känslan av första firmwaren jag såg på x10 med 1.6. I övrigt, stor lur är väl vad jag kan säga.. Som sagt, hoppas denna var trasig. // A
antingen sönderlekt eller 100 appar som körs i bakgrunden. Märkt ibland att min DHD har laggat till men efter att jag installerade advanced task killer och stängt program med jämna mellanrum så har den inte laggat något alls.