Vilken passar egentligen?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av encore, 6 jun 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. encore

encore Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tja, har just nu en HTC Incredible S som är börjar tycka är lite för seg nu. Vill ha något nytt och fick se GS3. Tänkte; Jävlar! Världens bästa mobil! (enligt m3). Kollade runt på internet för att se vad andra tyckte. Och den får ju verkligen bra betyg! Testade den även i butik idag.
    Tyckte en Samsung kunde vara kul oxå, då jag hade haft HTC Legend och nu incredible s så ville testa något nytt.

Men fick upp tanken. Jag använder ju mobilen varje dag, väldigt mycket. Hatar lagg och buggar. Men behöver man verkligen S3:an då? Det kanske räcker med S2:an då? Den har väll tillräckligt med prestanda för att fortfarande kunna klara av det mesta. Om man nu inte jämför med HOX och S3.

Vad tycker ni?

2. John-Erik

John-Erik Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung galaxy S9
    S2 och Nexus duger utmärkt. De är fortfarande topp- telefoner även om det inte råder några som helst tvivel om att Galaxy s3 är vassaste telefonen, men det ger ju plånboken en smäll förstås. Jag skulle nog säga att de två jag nämnde i inledningen duger väl och rekommenderas för den som inte har begär för den allra bästa. Dessutom finns det många fynd på andrahandsmarknaden bland dessa två utan att de behöver vara så värst slitna. I vissa fall knappt använda. Om man säger att man kan få en s2 för halva priset av en s3 får du mycket mer än en halv s3. Tycker man mer kan säga att s2 är som en 4/5 av en s3. Nexus kan jag nog inte tänka mig vara större skillnad heller.
    Välkommen till Samsung i så fall!

Skickat från min Transformer TF101 via Tapatalk 2

encore gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.