Tjena, Jag vill gärna byta ROM är inte helt nöjd med den senaste Androbin ROM. Men vet inte vilken jag borde byta till ,Jag tror det står mellan [ROM]BeHero+ v1.2 och [2.1]Elelinux_Legendary_v1.5 vet inte vilken av dem? Kan någon ge mig tips till vilken ROM jag ska byta till hade varit super duper snällt
det lättaste är ju att bara testa. jag bytte rom flera dagar vi veckan men nu har jag hittat en som jag är jätte nöjd med.
Jag tycker SuperHERO är den bästa, snabb och stabil (om man inte använder JIT). Är en blandning mellan Vanilla och Sense
Det verkar faktiskt som om olika roomar funkar olika bra på olika mobiler. Har testat en hel del olika, och den som flyter på bäst i min mobil är Elelinux basic room. Bless! /bjorkis Sent from my Hero using Tapatalk
Kör VanillaEclair med överklockning... Ruggigt snabb och helt plötsligt räcker mitt batteri 2 dagar istället för en dag. (den underklockar då skärmen stängs av)
haha som du kan se i tråden så är det upp till var och en Jag själv kör med SenseHERO 2.1 och älskar den. Men valet är till dig och jag rekomenderar att du testar lite olika innan du bestämmer så du vet att du får en som passar dig
absolut. ofta funkar det riktigt dåligt med villain-rommar för mig, trots lovord. Men Nprussels sense funkar utmärkt, kimera 1.8 och framföralls tidiga utgåvor av cronos!