vilken rom ska man köra nu om man vill ha en bra och smidig. jag kör med cyanogen 4.0.4 nu men den e lite seg i tangetbordet. och sen så syns de inte vem som ringen längre. skulle nån kunna lägga till mig på gtalk å kanske guida mig igenom att lägga in en ny rom? vill ha en som fungerar så bra som möjligt. gärna med hero sense look. men de får ne vara segt.
Håller med fullständigt. Hero romen har varit seg som sirap nu men HTC har gjort ett enormt bra arbete och hero kan nu konkurrera i rapphet med vilken annan rom som helst enligt mig.
stämmer det att det inte fungerar det inte att ha samtal över bluetooth i någon hero variant för magic?
Om det är de enda problemen så hade jag uppgraderat till hans experimental rom, den är väldigt nära att bli en stable nu och flyter på mycket bra. 4.0.4 är riktig seg jämfört med de nya med inbakat BFS. * Lots of tweaks to take advantage of BFS in the framework (no keyboard lag, etc!)
har lagt in nu. men syncningen med facebook funkar ju inte ett skit. jag har valt att logga in en gång men det spars inte. varje gång jag vill tex gå in på bilder genom telefonen på facebook så måste jag skriva in användare och lösen varje gång. hemskt iriterande
kan det var ett problem som har med kärnan att göra ?! jag ska testa lite diverse alt. ska vara löst till helgen
Jag vet inte ens om jag har laddat rätt ROM. Skulle någon vilja skicka en länk till den exakta ROM som gäller? Jag är väldig. Nybörjare på detta.