Vilket abonnemang tele2 eller halebop?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av laxen2, 5 aug 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. laxen2

laxen2 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!
    Har sökt runt en hel del utan att hitta några bra svar.

Jag pluggar och tänkte köpa en s3 med studentabonnemang.

Med tele2 kan jag få jag 300 min tele2 och 300 min till övriga operatörer + 1 GB surf. (+sms och krafs)för 239 kr/mån
    Räcker inte det kan jag byta upp mig till 1000 min tele2 och 1000 min övriga operatörer + 3GB surf (+sms och krafs) för 289 kr/mån.

Halebop ger mig 200 st samtal (utan gräns) 4GB surf (+sms och krafs) för 349 kr/mån.

Jag ringer inte så mkt så jag kommer säker nöja mig med det billigare tele2 abonnemanget. Man kan även byta upp sig under bindningstiden...

Har tele2 nu och är halvnöjd men har hört att telia(halebop) och tele2 delar 3g nät?

Min fråga är om det är värt mellan 60 och 110 kr/mån för att ha bättre täckning? Eller om det i princip är samma skit?
    Rör mig mest i Malmö och Göteborg...

Vore tacksam om någon kan ta ett beslut åt mig :)

2. Halebop_old

Halebop_old Baby Droid Verifierat konto

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Halebop Rubbet

Hej laxen2!

Med vårt Halebop Rubbet ingår det som sagt 200 samtal till alla operatörer utan både uppkopplingsavgift och minuttaxa. Du kan alltså ringa vem du vill, när du vill och hur länge du vill. Du behöver inte tänka på 300 minuter (vilket det lätt kan bli mycket mer än!). Utan fokusera på dina studier så fixar vi abonnemanget åt dig, med Sveriges bästa täckning! :)
    Jag tycker du ska kontakta vår säljsupport, 013 49 50 770, de vet allt om våra abonnemang och vår nyaste telefon Samsung Galaxy S3, om du känner dig osäker på vad som passar dig bäst.

Mvh
    Stay on top! Halebop!

3. redcode

redcode Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har Halebop och är nöjd. :-)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2