Vilket exchange/mail program är bäst?

Diskussion i 'Applikationer' startad av TheEdge, 1 mar 2012.

1. TheEdge

TheEdge Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Hej!

Jag har testat Touchdown for tablets och den verkar funka kanon!

Får det inte att funka med orginal epost appen!

Dock kostar Touchdown rätt mycket....så nu undrar jag innan jag köper en fullversion....finns det nått bättre billigare som ni kan tipsa om??

Jag har en Samsung 10.1 platta!

Mvh

Edge

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

2. Superstefan

Superstefan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Nu besvarar jag ju inte direkt din fråga, men... Jag har köpt Touchdown och ångrar det inte en sekund! Funktionaliteten antar jag är samma för tablets och lurar.

Åtminstone när jag skaffade det fanns det en testversion med alla funktioner aktiverade som man kan köra i 30 dagar. Antar att det är den du kör med nu (vet inte hur det är för tablets med provkörningstid)? Innan dess provade jag Maildroid, men det var ingen höjdare om du frågar mig.

Jag resonerar lite såhär: 30 dagar hinner man utvärdera om man gillar programmet eller inte. Vet man att det uppfyller alla ens behov, då är hundralappen väl använd. Engångskostnad, sedan är det fixat. Bra skit, helt enkelt! :)

3. Turritops

Turritops Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Instämmer, kör Touchdown sedan länge och tycker den är kanon. Har inte provat Remote Wipe (IT-avdelningarna brukar gilla sådant) men det står på min lista. Någon annan som vågat?