Haloj...
Detta blir min första post,o faktum är att jag egentligen mest e här för attt hitta en Samsung Galaxy S till ett bra pris/byte.
Jag har en HTC Desire, inte den nya med S-LCD skärm, utan den första med AMOLED skärm. Jag har kartong,kvitto,alla tillbehör förutom hörlurarna, men kan skicka med ett par Sony Ericsson lurar om det skulle behövas, även ett 4GB micro-sd kort ingår och ett 200kr´s CaseMate hölje i metallic.. Den har några smårepor på den bruna metallen högst upp på telefonen, men de är väldigt små. Skärmen är helt repfri och har displayskydd.
Jag skulle kunna lägga den + 700kr. Förut hade jag lagt 1000kr + HTC´n MEN Samsung GalaxyS säljs nu ut hos både El-Giganten (2495kr) och MediaMarkt (2222kr), går rullande reklam på TV om dessa sen 2v tillbaks.
Bor i Huddinge,Stockholm och kan gärna träffas centralt, om det skulle passa dig? Vill även tillägga att HTC Desire absolut INTE laggar, jag har igång ett 10-tal appar samtidigt ibland och kör olika launcher´s från dag till dag, INGA av de spel jag laddat ner el spelat på HTC´n har nånsin laggat...
Slutligen- den är olåst.
Annars kanske nån som råkar läsa detta är intresserad av att köpa HTC´n för 1100kr? El nån annan med SamsungGalaxy S som vill ha HTC Desire + 700kr?
Mvh/// Robban
Last edited by a moderator: 21 aug 2011