Viloläge

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Fraggle1988, 30 april 2011.

1. Fraggle1988

Fraggle1988 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 8t

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 8t
    Tjena. Jag fixade appen "spare parts" och den säger att "körs" drar 92%. Jag har inte gjort så mkt med telefonen idag. lyssnat musik i 20 minuter. Skickat kanske 10 sms och pratat i 1 timme men inte mer och den har slukat från 100-1% på cirka 8 timmar pga det. Så det som känns mest konstigt för mig är att det inte verkar som att den går i viloläge. För viloläge har dragit några enstaka % säger den... Så är det någon som vet varför den inte sätts i viloläge? Eftersom jag har låtit telefonen vara i flera timmar så borde den ju vara i viloläge och inte körs?

Mvh.

2. Drakenhielm

Drakenhielm Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Din mobil har varit på 92% av tiden sen den senast laddades och det innebär att din mobil har bara varit i viloläge 8% av tiden. Något i din mobil stoppar din mobil från att gå i viloläge. Om du klickar där det står "Övrig användning" i spar parts och sen väljer "Användning av delaktivering" får du fram vilka program som stoppar din mobil från att gå i viloläge.

3. Fraggle1988

Fraggle1988 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 8t

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Oneplus 8t
    Åhh fan. Det var facebook. haha... Stängde av Uppdateringsintervallen på 1 timme nu till aldrig.. Får hoppas att det hjälper. Tack! :)