Avslutad: Vivo x200 pro (ej global)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av straahle, 3 mar 2025.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. straahle

straahle Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro
    Telefon 2:
    Xiaomi 11 Ultra
    Säljer en Vivo x200pro ej global utan med kinesiskt rom. 12gb ram 256gm lagring. Blå färg med skimrande baksida.
    Google play store är installerat och svenska till appar, Android Auto fungerar. Funkar med bank id osv, väldigt bra mottagning på både 4g och 5g.
    Medföljer originalkartong , original skal lite slitet då det är mest använt och 2 andra skal. Ett nytt omonterat glas skärmskydd. Original snabbladdare ink adapter.
    Jag är andra ägaren, haft den drygt en vecka och testat. Förgående ägare har använt den ca 2.5 månad.
    Skärmen har haft original skärmskydd till igår då jag monterade nytt "hydrogel" så ingen repa på skärm.
    Tyvärr har baksidan och ramen fått små märken trots skal varit använt, har troligtvis blivit damm/smuts som repat..
    Kameralinsen har några små märken med, men inget som påverkar. Upptäckte tyvärr ej det själv vid köp, syndes nu när man synar den i skarpt ljus, inget som man direkt tänker på annars.
    Medföljer kvitto i från Wonda mobile.
    6000kr , finns i Kalmar för avhämtning eller skickas om köparen står för frakt.

Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.