1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: Vivo X200 Ultra 16/256

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av abbanovitch, 9 aug 2025 kl 09:57.

1. abbanovitch

abbanovitch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Som rubriken säger så säljer jag en röd Vivo. Köpt för en månad sedan av medlem på forumet. Men kommer ursprungligen från Wondamobile.

Mycket bra skick. Inga märken på skärm eller baksida. Men två små märken på metallram. Säkert lite skit som kommit under skalskydd.

Alla orginal saker medföljer. Det gör även ett skal i "Pitaka-style" med magsafe och ett enkelt skärmskydd + linsskydd.

Nu som kollar denna annonsen vet säkert vad detta är för mobbe. Men kort sagt .... Premium byggkvalitet, super batteritid, snabb laddning. Och inte minst en gryyyym kamera.

Telefonen kör kinesisk ROM men det är enkelt att rensa bort alla kina-appar och den har stöd för Googles tjänster utan några besvärliga speciallösningar. Bankid/Swish funkar.

Bud från 7000 kr + frakt.
    Köp nu för 7800 kr + frakt

Budgivningen avslutas söndag den 10/8 kl 20:00. Skulle det komma in bud i sista sekund tar jag mig friheten att förlänga stopptiden med 1 timme för varje sent bud som kommer in.

Bifogade filer:

2. AxxT

AxxT Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    261
    Operatör:
    HaleBop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro 256GB

MINA ENHETER

Operatör:
    HaleBop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro 256GB
    Får man fråga varför du väljer att sälja den?

3. abbanovitch

abbanovitch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Blev inte helt bekväm med Origin OS .... Insåg att jag nog är en "pure" android nörd. Så det fick bli en Google Pixel XL.