1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Säljes: vivo x200 ultra 1tb/16gb röd

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Kosskash, 19 jun 2025 kl 13:46.

1. Kosskash

Kosskash Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71
    Kan inte låtsas mer att jag klarar mig bra utan samsungs UI och funktioner.

Köpt på wonda för knappt en månad sedan (14/5-25 kom den fram). Bästa batteritid, kameror, flyt och allt jag haft...MEN jag är allt för mycket inställd och van vid samsungtelefoner och deras funktioner så som fildelningsmöjligheterna och mediahanteringen samt samarbetet med mina tv-apparater hemma. Har inte klarat av att använda telefonen mer än 8 dagar totalt innan den fått ligga fint och säkert på databordet.

Tillbehören som hängde med vid köp kommer med såklart. Laddare, laddkabel samt adapter till eu-kontakter.

Pris på wonda med frakt efter transaktion euro till sek: 13400kr
    Pris på tradingshenzen med frakt: 13630kr

Mitt pris får bli 11900kr rakt av. Bra rabatt ändå med tanke på hur lite den använts. Bilder kommer upp under kvällen.

2. tooobe

tooobe Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    570
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 7 / Oneplus 8T

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 7 / Oneplus 8T
    Platta:
    iPad Pro 12,9"
    Skicka mig ett PM om du inte får den såld och kan tänka dig att gå ner i pris :)